ik heb op mijn nokia Whatsapp. ik heb geen beltegoed, prepaid, en kan toch overal en altijd berichten sturen. mijn vriend wil dit ook. hoe kan dit?

mijn vriend heeft wel een probleem, abonnement (bel en SMS), op zijn samsung galaxy gio.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
3.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zit jij dan altijd op een plek waar wifi is?

Het beste antwoord

Dit is geen magie. Je kan zonder internet berichten versturen op whatsapp alleen deze worden dan pas verstuurd als er weer internet is. Dit kan je checken door het ene vinkje bij een bericht in plaats van 2.

Het kan niet dat je zonder kosten gratis op internet kan, over 10 jaar is dit wel mogelijk denk ik. Je berichten worden dus als het ware bewaard totdat ze verzonden kunnen worden. Grappig dat iedereen denkt dat er een fout is gemaakt door je provider :P dit gebeurd namelijk nooit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet wat jij denkt, maar ik krijg direct 1 vinkje en binnen enkele sec. Is de 2e er. Everywhere.

Andere antwoorden (3)

waarschijnlijk zit je dan op het wifi netwerk, want whats app kost geen geld , alleen een internet verbinding, als jij geen beltegoed verbruikt en toch online bent zit je hoogstwaarschijnlijk op een wifi netwerk.
je vriend kan dit bij zijn instellingen ook wijzigen dat de telefoon altijd het wifinetwerk opzoekt en indien mogelijk gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, ik zit nooit (enkel thuis, ook nog niet eens nodig want het is super snel), op een Wifi spot. ik woon in zeeland en daar heb je niet bepaald veel hotspots, als ik onderweg nar school op mijn fiets zit, in the middle of nowhere, kan ik ook gewoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan heb je een enorm raadsel... internetverbinding kost geld (behalve via gratis wifi) , en zonder beltegoed geen internetverbinding... dus hoe je het dan voor elkaar krijgt... ik zou t echt niet weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag niet hoe het kan, profiteer er van!
Het lijkt op een foutje van je btg. Normaal zou je alleen op wifi kunnen Het is niet de bedoeling en daarom zou ik er optimaal gebruik van maken. Je vriend heeft dat geluk dus niet. jij wel ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kunnen er bij mij geen kosten in rekening gebracht worden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als jij geen abonnement hebt niet. je hebt geen contract gesloten. What'sapp is een gratis dienst dus daar kan het ook niet. Als jij btg koopt dan stopt het vanzelf als het op is. Dat zou betekenen dat de leverancier van de btg kaartjes de gebruiker zou verplichten elke keer in de gaten te houden wanneer het btg bijna op is... Dat kan en mag hij niet verwachten.
Via whatsapp kan je dmv internet/wifi berichten versturen.
Het gebruik van whatsapp gaat niet van je beltegoed af.
Als je viber installeert kan je ook nog bellen, niet dat het zaligmakend is maar het kan.....

Nu jouw vriend,
Hoe dat kan dat hij dat ook wil, tja dat kan hij beter vertellen dan ik ;)
Maar dat bedoel je vast niet.
Hij moet allereerst ook whatsapp installeren.
Daarna moet hij onder zijn instellingen bij de internetinstellingen naar zijn slaapstand beheer kijken.
Zijn wifi/internet gaat namelijk ook in slaapstand als hij zijn toestel weglegt.
Deze moet hij dan op altijd aan zetten.
Anders komen zijn berichten pas binnen als hij zijn toestel activeert.